تهییه و تدوین مطالب
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری

بهمن امینی؛ عباس بیات؛ کیوان محمودی

دوره 10، شماره 2 ، دی 1400، ، صفحه 325-350

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.61019.597

چکیده
  در سالهای اخیر توجه کمتری نسبت به شکست دانش آموزان در درک تکالیف شنیداری واقعی صورت گرفته و حتی تحقیقات در خصوص توالی ارایه تکالیف نیز کم لطفی شده است. تحقیق حاضر تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا را بر سه ویژگی پیچیدگی تکالیف ( -/+ تامین بصری، -/+عناصر کم ، و -/+ برنامه زمانی ) ارزیابی می کند.در این تحقیق نیمه تجربی حدود 60 نفر در سطح متوسط بالا ...  بیشتر